En trevlig kväll!

Igår började dagen med att Alexsandra och jag åkte till väla och familia, köpte en klänning! Nu är det inköpsstopp.. Satte upp mig på en lägenhet igår med, får se hur det slutar!

Alexsandra hämtade mig strax efter fyra igen på kvällen coh då åkte vi och handlade det vi skulle ha med oss till Johanna sen fick vi skjuts av Robin till Johanna och Tobbes lägenhet i Munka. Vi var 6 tjejer som käkade tacos och snackade skit sen åkte jag, Alexs, Sofie och Johanna in till Ängelholm för att spela bowling som jag vann.. fruktansvärt otippat då jag suger!

Sen jagade jag och Sofie bussjävlen haha och hann före den vid metallgatan, där hoppade jag på ovetandes om att det skulle bli den värsta bussresan i mitt liv.. chauffören körde som en idiot och kasade rundor. Trodde att vi skulle köra av vägen men jag kom helskinnad hem till Strövels!

Idag ska jag jobba från 15.45-21 ! Helt okej.. Blir väl melodifestivalen och lördagsmys med våra boenden! :)
Tar med partyväskan till jobbet så duschar jag och så där sen vet jag inte var jag kommer förfesta.. förmodligen hemma hos Jojo med ytterligare fem tjejer eller så blir det med Elin, Sanna och Emelie.. får se vad som blir lättast!


Nu ska jag få i mig något och kolla klart på Benjamin Button!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0