En styck trött Sarah!

Jobbade till 14.30, är helt slut.. förstår inte hur man kan vara det av ett så slappt arbete!?
Nu har jag beslutsångest!

Jag är verkligen trött.. kan knappt hålla ögonen öppna. Frågan är om jag ska ta en powernap och inte somna ikväll, eller om jag ska försöka hålla mig vaken och somna tidigt?

De enda planerna jag har ikväll är att kolla innebandy, om det blir Vv-Munka eller FBC-Håkanstorp vet jag inte ! Är inte det "vanliga" utvecklingslaget som spelar ikväll så får se om jag är så sugen på att kolla eller om jag rent utav orkar spela!!


imorgon blir det jobb 14-21 .. frågan är fortfarande om jag ska sova eller ej.. det blir nog en dusch istället ;) a hot nice shower, oh yeah!


en dusch med dig? ja tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0