AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

FREDAG

 igår jobbade jag lite på stugan, efter jobbet hämtade Johanna mig sen skjutsa hon mig till Svante som var i hennes kompis lägenhet , vi förfestade lite och hennes kompis Angelika anslöt också.
 tog oss till torstens sen vidare till Torsdagsklubben på bhof.. vr faktiskt kul , men sen hände en massa pågrund av alkoholen haha! Fick panik för mitt visa och mitt körkort var borta, brukar ha dom i stövlarna. Ringde och skulle spärra kortet men det fungrde inte.. Påvägen ut från Bhof så halkar jag och landar i världens djupaste pöl.. Andreas var ju inte världens hjälp så jag fick frysa som fan ! :P

När vi kom hem så hittade jag kortet och körkortet hade jag inte ens haft med mig. SÅ KLANTIGT!
Sov inte hemma, och sov jättedåligt .. inte alls många timmars sömn.

Kom hem runt 11 tiden idag, somnade direkt på soffan sen så begav jag mig till jobbet vi 15. Mådde sådär men det gick bättre än någonsin ikväll, Jobbade med Anja vilket alltid är trevligt :)

 
har en massa sår och blåmärken på kroppen som jag ska plåstra om nu!

Puss o kram


btw.. imorgon ska jag spela fotbollsmatch .. mm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0