yes yes yes




Kristinia Debarge - Goodbye <3 , bra skit :)


Det enda som hänt idag är min tur till familia med maddelito. Köpte munsårsplåster!!!!! Hemska fruktansvärda munsår! Hr letat efter en klänning till studentdagarna.. men alllt är svart, vill ha något somrigt!

Ikväll ska jag försöka träna fotboll, har sträckt mig något helt sjukt har ont ont ont ont! Har tagit lite värktabletter så förhoppningsvis hjälper dom:)

Imorgon blir det Aw på Bhof med ett gött gäng.. Anette ska gå som modell på deras modevisning så ska dit och heja lite ;)

Samordnaren ringde idag om två utbildningar jag ska gå den 14 Juni. Förflyttningsteknik och livskunskap (?!)! Någon som gått detta eller ska gå?


Ha det kalas! Pusss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0