Sunday bloody sunday

Söndag!

Då har vi kommit till veckans tråkigaste dag , men idag är den faktiskt inte så tråkig förstår ni! Från och med denna tidpunkten på året så räknas söndag som gameday! En massa fotbollsmatcher i skinande sol (föhoppningsvis) ska avnjutas. Idag är det Salamis herrar som står för underhållningen. Seriepremiär hemma på salamis, och salamis på sommaren är mysig! Idag är vädret halvdassigt så jag ska bara dit och kolla en halvlek sen ska jag vidare och kolla när rögle trillar ner i allsvenskan!

Ska få höra lite skvaller från jojo som jag ser framemot ;)!


Igår var vi förresten på kosläpp, haha det var det töntigaste jag sett tyvärr! Sjukt mycket folk som kom dit för att kolla, och alla pengarna gick oavkortat till salamis så på den timmen fick nog salamis närmare 5000 kr! Sjukt bra=)!


Nu ska jag fixa frillan sen beger jag mig!

See you.


Pussskramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0