Sarah Maria Victoria Henriksson

Jag har varit sämst på att uppdatera märker jag! Kan vara eftersom jag jobbat en massa och fyllt 20!
Min födelsedag började med jobb och eftersom vi bara var två stycken som jobbade så var det full rulle. Det gick dock och var faktiskt ganska lugnt hela dagen. Efter jobbet skyndade jag mig till systemet för att plocka på mig lite cider och för att visa leget ;) Väl på systemet mötte jag Isak "Päran" Andersson, Patrik Robertsson och isak Josefsson, de två sistnämnda är inte ens 20, moooohahha ! Blev gott snack med dom i alla fall sen körde jag hem, HELT SLUT.

Svante kom och vi fixade lite, senare joinade även Johanna och Alexsandra så vi blev klara med allt till gästerna kom=)

Sen snackades det en massa  vi åt och drack ! Vissa drack lite mer än andra ;) och mådde därför lite sämre än de andra dagen efter med  men vafan man fyller bara 20 år en gång !

Sov i Ängelholm på natten , och fy faaaaaan vad jag mådde dåligt på morgonen. Trodde jag var döende och låg mest utslagen! En dusch gjorde dock att man piggnade till en stund.


Var halvt död hela söndagen.

Sov många timmar söndagsnatt så var lagom utvilad till jobbet på Måndagen. Hade det långa passet så jag slutade halv fyra. Halv fem kom släkten och firade mig och det kändes verkligen jättejobbigt. Helt slut ! Men det var trevligt ändå!
Alexsandra var med under hela släktkalaset <3¨


I veckan har jag bara jobbat och tränat. Spelade match mot Hjärnarp igår och vann med 11-0 =)! Börjar känna att jag kommer in på mittfältet mer och mer. Man märker att konditionen blivit mycket bättre!

Tro det eller ej men imorgon ska fotbollen jobba på en bondgård. Vi ska ta betalt av parkerande bilar när folk kommer för att titta på kosläpp hahah!! Låter sååååååå sjukt. Men ska bli kul att se vad det är för folk som tittar på sånt!


Nu ska jag till väla med Lina för att lösa det med min iphone och lite annat !

Tack alla mina underbara vänner för den 3 April. Hade inte velat fira min dag med någon annan .. dagen och natten var helt perfekt !!

NU ska jag försöka överleva denna depressionen som man hamnat i , haha! Olycklig kärlek önskar jag inte ens att min värsta fiende ska åka ut för!

Ha det underbart bra så hörs vi.


Puss & kram




Var rädd om dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0