Inställt

För 10 min sen var en inställd träning det bästa som kunde hända pågrund av regnet men nu är det as tråkigt att de blev inställd pågrund av vattensjuk plan. Jättesugen på att spela boll faktiskt , men det blir en liten prommis med Madde istället. Hon frågade om det var okej om hon tog med sig en hund som hon passar eller något.. javisst sa jag, får förklaringen att det är en "störd cp stor schäfer som hoppar och bits" yesyesyes tänkte jag :) haha ..

Imorgon var det meningen att jag skulle ägna dagen helt åt att vända tillbaka dygnet och städa allt inför lördagen. Fotbollsmatch i Laholm blev dagens planer istället. Så jag får väl städa innan och efter. Jobbar på Lördag så hinner inte då =/

Annars idag har jag varit och handlat det mesta inför the big day!

Såg ni mig i tidningen idag förresten? Bland födelsedagar, HUR PINSAMT ÄR INTE DET?


nu ska jag ta på mig andr clothes så jag kan gå ut och få frisk luft,


Pussis <3




2 DAGAR!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0