Don´t tell me sky is the limit when there is footprints on the moon!

Vet inte när jag uppdaterade sist så kan hända att ni får höra något ni känner igen en gång till !

I Måndags var en rätt så chill dag, jag var bara på gymet dagtid sen på kvällen åkte jag med pappa in till Ängelholm för att prata med the phonehouse om mitt nya abonnemang, jag hoppade på det och fick därför med mig en ny mobil hem, en iphone ! Den sista mobilen jag ger chansen nu , alla andra mobiler har gått sönder jättesnabbt men än så länge är jag nöjd med mitt val.

Tisdag innebar jobb , tiden gick rätt fort då jag hade en del att göra mellan halv 8 - 14 ! Efter jobbet skulle man hem fort och sen åka till ekeby för att köpa fotbollsskor. Jag , Johanna, Sofia och Pommer var långsammast på att hitta vilket innebar att vi kom tillbaka tnär de andra tränat en halvtimme. var med och spelade lite i alla fall så man hann få någon träning.


Onsdag: Jobb igen, 09.30 - 16! Var i stort sett själv på avdelningen den mesta tiden.. var segt blandat med kaos typ! Gym direkt efter jobbet med Malin, ett hårt pass på löpbandet sen hem för att kasta i sig lite mat och sen hem till Malin där det blev chill i soffan på skånegatan!


Idag : Gick upp tidigt, har inte gjort mycket utav värde just nu..  ska alldeles strax bege mig till gymet sen raka vägen till jobb efteråt och vara där hela kvällen, ska jobba på stugan ikväll, avdelningen rakt över den vanliga.. känns jobbigt att komma in där när man inte varit där på länge för det blir precis som om man går bredvid igen och inte kan någonting. Jaja , bara att bita i det sura äpplet och se om man kan allt =)!  Fick i alla fall veta att jag har 85 %/månaden i sommar!

Imorgon är det freeeeeeeedag!!  ska till gymet på morgonen sen luncha med Tina på Lindab! trevligt! På kvällen är jag lite sugen på att gå på banhofs Afterwork! Någon som är sugen??`

Nu ska jag packa väskan.. ha det kanon!


Never give up something you can´t go a day without thinking about!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0