Allsvenskan

Som befarat så spelar rögle i allsvenskan nästa år! Bryr mig egentligen inte mer än att jag tycker att det är tråkigt för Ängelholm som idrottsstad, den stora vinnaren på att rögle åkte ner är ÄFF som får mer uppmärksamhet!

mest tråkigt är att min stora hockeykärlek sjöa säkert lämnar ! Halva elitserien vill ha honom dessutom är han landslagsaktuell , då är man ju rätt trög om man stannar i rögle!

Idag är det i alla fall Måndag och jag är ledig. Jag ska strax gå ut och sätta mig i det fina vädret, sen ska jag springa en runda och plocka med mig emma hem på hemvägen. Vid halv två tiden blir det gymmet med Malin! Efter träningen ska jag till the phone house, och om jag nu inte ändrar mig en gång till så får jag med mig en mobil hem i eftermiddag :) en Iphone! Hittat ett bra abonnemang , nu ska jag bara sluta ringa som en galning i månaden!

Alla ni som har telia kan väl skriva det i kommentarsfältet så jag ser hur många det är som har samma abonnemang så jag inte väljer fel nu! Hade varit snällt.

Nej nu ska jag lägga mig i solen..


Ha det kalas..Pusss o kram





saknar dig fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0