Woho.

Ja idag ska jag ju jobba , men vet inte hur det blir med det, har inte fått något samtal än..  I natt har jag sovit på min spikmatta , ingen bra idé! Nacken har nog slappnat av så mycket så när jag vaknat så har den nästan slått knut på sig själv. Jag har så fruktansvärt ont ibland.. jävla spikmatta , jävla sarah! 

    Blegel hörde av sig innan , blir kanske en sväng till väla då om min nacke är bättre och om jag slutat jobba, ska köpa ett par lite mer festliga leggings, och förhoppningsvis ett par skor för imorgon är det fest ! Eller jag ska nog vara rätt lugn men jag och Monkan har ett litet projekt på G , och förhoppningsvis ansluter Thilda, Josse & Amanda senare :) Får helt enkelt se vad Gerry sagt , Monkan skulle ringa senare :)

   Precis ringde Erika, och sa att jag skulle komma 12. är nog ganska lugnt arbete och ska försöka jobba undan det snabbt så jag kan få hålla helg länge .. bor hos mormor över helgen, hon är i österrike :D Naaajs:) kanske kan få Blegel att göra något med mig ikväll en stund :) huhu! egentligen är jag sugen på något gott att äta,  men ändå inte !

Nu ska jag sätta på mig jobbkläder och försöka komma på något snabbt och lätt att äta.. sen blir det att köra till jobbet, och dessutom ta med ett CV som Erika ville ha till ett kommande jobb kanske ;) hihi hoppas.

Ha en bra dag! <3

 

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0