woho

Vaknade  vid 06 imorse och tänkte "nej fy fan jag är sjuk på riktigt" så jag somnade om .. vaknade vid 09.. inte mycket bättre men steg i alla fall upp då! 
 

Igår kväll : Mobilen hade dött, kom hem och hoppades innerligt på att Alexsandra inte åkt till väla för jag ville dit, men det hade hon fast hon skulle hem om och hämta datorn och sen plocka upp mig.. hon kom och vi åkte iväg. Väl inne på 3 mötte vi nog den flirtigaste försäljaren någonsin.. när han pratade med mig kunde jag inte ens se honom i ögonen jag fick stirra ner i bordet, och de som känner mig vet hur dumt det ser ut när jag försöker dölja att jag skrattar ihjäl mig inombords.
  I alla fall.. fick åka vidare till familia för Alexs skulle ha en pälsmössa a´la pistvakt, som inte fanns på Väla.
Jag köpte ett par tights till ikväll, örhängen, en fläta som man kan ha i håret (skumt , yes) var typ det tror jag!


NU;: precis lämnat sofia och Madde på samling, passar Psycho-emma! Ska leta upp mitt nya läppglans!

Sen: Vid 15.00 ska jag kolla fotboll, B-laget spelar och vinner de så vinner de hela serien!  Och efter det ska jag och Monki beställa mat till alla spelarna sen så är det bara att servera det på kvällen.. sen fett ös medvetslös..




 Nu ska jag duscha. Pussis


  Om vi ska cykla till matchen , så får denna sötnosen trängas med min väska fylld av kläder :)

Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2009-09-19 @ 21:40:16
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0