Fotbollsday

Vaknade ganska sent idag , behövde helt enkelt all sömn jag kunde få. Oerhört skönt var det. Hämtade mamma och pappa i natt ..

I alla fall är så jävla förbannad på mamma, hon har förstört min tvätt, missfärgad helt blå. Så hädanefter tvättar jag allt själv för det puckot ska aldrig mer få röra mina kläder. Dock ersätter de allting Vägrar gå i en blå ful klänning och en ljusblå Bh nej tack, förbannad är jag och så jävla besviken på mamma som bara ligger och inte verkar ha något dåligt samvete alls. 

   Har precis varit och kollat fotboll :) Salamis vann såklart mot Hasslarp.. helt rättvist med 3-1 .. skulle egentligen blivit 10-1 till salamis, men icke .

Nu ska jag snart duscha och ta reda på jobbtiden imorgon sen kommer Baby Blegel hit och kollar film :) och snacka av sig ordentligt ska jag med.. hon också om jag känner henne rätt haha ..

 Nu funderar jag på vad det ska bli till mat.. äter inte samma som resten av familjen :P så ska nog bege mig till affären och köpa något.. så blir det lax med romsås och avokadosallad ikväll:)

Hörs kanske igen :) Godkväll.


 



Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattias a.k.a Måns Möller.. var ens fotbollssällskap idag.=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, har du också tänkt på det? Att han är sjukt lik Måns Möller?!



Lax är sjukt gott, blir nog stekt lax för mig :)

2009-09-13 @ 20:01:42
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhh, har du också tänkt på det? Att han är sjukt lik Måns Möller?!



Lax är sjukt gott, blir nog stekt lax för mig :)

2009-09-13 @ 20:05:37
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0