Update

Nu var det meningen att det skulle kommit upp två uppladdade bilder här.. har gått runder i mormors lägenhet och kollat på kort så skulle jag då lägga in dom , men nej verkar som om min dator inte vill sluta bråka idag. Hatar den verkligen just nu så snart ska den in till datordoktorn så får de kolla varför den har fått ett sånt här fnatt.

   Idag är det verkligen höst ute, men ett fint höstväder. Snart regnar det nog vilket är ganska bra för jag tycker att det är skönt att spela fotboll i regn. Dessutom är jag mer försiktig då det regnat för jag är så rädd för att dra knäskålen igen och har inte fått tillräckligt med övning för att jobba bort detta ur huvudet då vi för det mesta har fint väder när vi tränar så som sagt , välkommen regnet! Idag välkomnar jag också mycket spel, känner för att spela en massa under träningen och vill då spela med Lena igen !

  Snart ska jag gå ner till Kineserna och handla kvällsmat.. blir nog lax med romsås och champinjoner, morötter och sockerärtor i ugnen.. :) får se om jag hinner ändra mig till dess.. ska nog gå hem en snabbis först och sätta på mig träningskläder och samtidigt hämta lite mat hemifrån så slipper jag handla så mycket ;) sen tror jag Emma har saknat mig lite nu när jag varit borta, längesen hon såg mig.

 

   Igår kväll åkte jag inte till Helsingborg, var alldeles för trött.. gör det nog ikväll efter träningen! Blir dock lika sent men hade varit trevligt med tända ljus och prisonbreak huhu!

 

SOM Sagt .. nu går jag hem och hämtar kläder.. sen ska jag ställa undan disken. P&K/s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0