Underbart!

Jag är så sliten måste jag säga.. spelade match mot bjäre innan i skitväder, och det var en riktig skitmatch! Förlorade med 3-0 kändes riktigt kasst men de var bättre än vi trodde helt enkelt.

   Nu ligger jag och kollar på V for Vendetta.. en gammal vän från örkelljunga ringde innan och ville få dit mig och festa :) blev otroligt paff över det samtalet.. inte ofta man får höra från en annans granne att man är saknad i lägenhetshuset :)

Imorgon blir en bra dag om allt går vägen, först är vi ett gäng som ska kolla herrarnas match :) sen efter det beger vi oss till prästahallen i Ausås och har värsta innebanychampionshipet ;)  kommer bli as kalas.. sen bastu och sen fiesta :) nice price.

 Än så länge är det :
Jag
Josse
Thilda
JP
Amanda
Joel
Thina
Filly
Stefan
Madde
Viktor
Mattias

:) niiiiice ! Får se om fler ansluter eller inte :)

Nu ska jag kolla klart filmen , scrubba facet och sen lägga mig på spikmattan och somna :)

 

Singellivet är just nu , idag .. helt underbart skönt. Ett omoget föhållande, är inget förhållande alls! :) this feels goooood :D

 

 

natti kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0