Underbart

Igår kväll var det då fest .. började tidigt, redan vid 15. Anledningen till festen var att Salamis B-lag vann serien och det var typ 35 år sedan de gjorde de sist .. så det festades. Började med att Jag, Monkan, Gerry, Fidde, Martin +tjej, Mattias & Joel kollade fotboll.. HBK-HIF.. sen körde jag och Monika och hämtade upp Amanda, sen drog vi till OJ och köpte grejer och sen hämtade vi pizza till alla.. sen började festen och alla blev ganska dragna jättefort så festen spårade ut vid tio.. Och Mick och Fredrik hade A-lagsmatch dagen efter(idag) så de fick åka hem tidigare ..  vi var några som åkte hem till Krille , men jag drog hem ganska snabbt.. har ju match idag plus att lite andra konstigheter hände haha som jag måste snacka med Thilda om idag.. ligger risigt till annars haha!

   I alla fall , det jag ville komma fram till var att festen var rolig så länge det varade.. och Gerry är verkligen sjuk hahah! Så mycket jag fått höra, och så mycket han skvallrat om från omklädningsrummen.. sjukt pinsamt och roligt :) 


Nu ska jag byta om till matchkläder och börja ladda.. möter Eket hemma.. och känner på mig eller jag vet att min position idag är tråkig jävla mittfältare .. bara att gilla läget!

Ikväll ska jag kanske hitta på något med Alexsandra .. eller hoppas på det.. är sugen på att se "flickan som lekte med elden" på bio :)  Annars kanske det blir film med mr. no one knows who ;) !

Pussshaj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0