tisdag

 Jobbet idag trodde vi gick bra, men gick egentligen åt helvete, en massa missförstånd som bara blev jobbigt. Har inte sovit mycket i natt och känner bara att kroppen snart inte orkar med, men efetr många om och men så ställde kroppen om sig till fotboll och jag kunde närvara hela träningen.
    Nu blir det en snabb dusch sen ska jag lägga míg 20 min på spikmattan och sen sova gott förhoppningsvis.

 Imorgon blir det lite lunch med Thilda och Josse, och sen in en snabbis till solliden och hämta min tröja, och lämna pengar så Sejdijaj kan få sina kläder :)!

 Igår var vi förresten en stund hos Monkan , trevligt.. kollade Kenny Starfighter, sög duktigt!  Fick underbar massage av Thilda och känner absolut inte av värken i nacke och axlar på samma sätt.. underbart <3<3

    Tror inte jag har mycket mer att säga faktiskt..  Bara det att jag snackat en del med Emmis idag och hoppas verkligen de kommer med ett bra besked snart så vi alla kan sluta må dåligt. Saknar dig snäckis,


saknar Blegel med :(!



Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0