Tisdag!

Idag är jag så fruktansvärt förbannad, för det första vaknar jag 07.10 och kan inte somna om, går in och lägger mig hos mamma och Emma, somnar om vid 9 tiden och vaknar igen vid halv tolv, vilket innebär att jag kommer somna vid 01-02 i natt och se sova halva dagen imorgon med, nu när man äntligen kommit in i bra rutiner.

  En annan störig grej är att min fucking jävla k*k mobil har gett upp.. jag kan inte smsa för allt lägger sig automatiskt i utkorgen och sen går det inte att radera de smsen som hamnar där, vilket innebär att jag har en överfull utkorg!!! OCH ca 15 sms (populär - javisst) som kom under en timme som just nu är obesvarade ! Jag skulle dessutom smsa Thilda och berätta hur läget är , JAG MÅR FRUKTANSVÄRT KONSTIGT och det ville jag berätta för henne för blir det värre vågar jag inte träna.. dock känner jag mig själv och jag vet att jag är så oerhört korkad så jag kommer träna ikväll! 

  Annars idag blir det soffläge och mår jag bättre sen så blir det till att följa med Emma till simskolan och kolla om hon är lika duktig som sin storasyster Sarah var när hon gick där ;)

 Ni vet medan de andra barnen i min ålder simmade med sånna puffar så var jag med de stora barnen i  den stora bassängen och simmade bröstsim, utan någon hjälp ;)  som tur var så tappade jag intresset föär att bara simmade runder och började med innebandy och fotboll istället.. mycket roligare ! Men simma är skön träning men inget man vill hålla på med 24/7!

Dagens kolla på Tv : ANDRA AVENYN
Dagens spela in : IDOL 2009 ( nu det är som roligast)
Dagens längtan: Fotboll
Dagens outfit : Joggingbrallor, salamis T-tröja, Salamis collegetröja och mina mysstrumpor med Älgar på :) sexy.
Dagens mest hatade person: Kissie (www.kissies.se)
Dagens mest hatade sak: Mobilen
Dagens snällaste: ännu inte utvald! do something nice!

Ha en bra dag kära du , så hörs vi säkert av igen inom det närmaste .. beror helt på när jag måste gnälla nästa gång ;)

(just det, nu landar snart sofia i ett nästan 40 gradigt Egypten.. inte alls avundsjuk! )

/ S


 städa rummet hade behövts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0