This could be the start of something new, It feels so right to be here with you!

Jag vaknade jättetidigt imorse för jag skulle till tandläkaren. Hon kollade på min tand och sa att det inte alls såg bra ut så hon ville antingen dra ut en visdomstand på överkäken eller så ville hon operera bort en annan på underkäken. Det som stör mig så fruktansvärt är att jag aldrig haft problem med mina tänder, men nu så hamnar jag i riskgrupp 2 , pågrund av den här jävla tanden när jag legat i den näst bästa innan :S palla!!

Imorgon var det i alla fall planer på att åka till Ullared men Amandis kunde inte ta ledigt från skolan så får kanske bli på Fredag istället.

Sov en stund innan sen körde jag Sofia till skolan och sen inom coop och handlade lite. Ikväll blir det träning så det är väl egentligen det som jag laddar inför. Måste springa av mig lite känner mig rastlös i kropp och själ.

Imorgon kväll blir det kanske bio i Helsingborg :) får se.. jag har en riktigt bra magkänsla i alla fall just nu, tror faktiskt jag ska satsa :) hihi , en hemlis ett tag till:)


Vi hörs ikväll.. :)  Tänkte dela med mig av lite bloggtips :)

Mina besöksbloggar
* www.finest.se/katrin
*www.finest.se/Bingo
* www.bloggfamiljen.se (hanna Graaf)
www.vimmelmamman.se  (Lotta Grey)
* www.mama.se (Pernilla Wahlgren, Johanna Toftby=
www.Blegis.blogg.se  (såklart)



 lever du ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0