The boss.

Träning precis.. underbart.

Imorgon blir det fortfarande knutstorp men min och Alexs efterlängtade utgång är väldigt hotad.. Alexsandra är riktigt riktigt dålig och jag mår kasst .. Hur som helst så känns det inte alls bra om vi går ut, iaf inte för blegel för har hon influensa symtom så kan det bara starta det värre med sprit i kroppen , men får helt enkelt se hur det är imorgon , nu ser det inte ljust ut i alla fall :(

 Lina, Mickaela - Samling 06.50 på salamis. Lina är du hundra på vägen dit ? För vi måste vara där runt 07.20 annars får Sarah skäll och det vill hon inte..:P nu när knutstorp är under mitt ansvar så känner jag bara att allting kommer gå fel haha !

Kommentarer
Postat av: Lina

Mikaela* :)

2009-09-11 @ 21:02:33
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0