sjukan,

Vaknade vid halv nio idag, steg upp och duschade sen åkte jag till Väla, var där lagom tills de öppnade så slapp alla köer.. köpte ett läppglans, en klänning & ett halsband. Efter det så körde jag till Familia, provade ut lite skor som jag nog ska köpa senare!

Efter det kom jag hem och kände mig riktigt sliten, jag kollade lite andra avenyn sen var det dags att köra igen.. Körde till Strövelstorpsskola och hämtade upp tre barn sen skjutsade jag dem till simhallen där Erika och 6 andra barn var :) På vägen hem gjorde jag ett litet ärende åt Erika, lämnade deklarationer och så.. sen nu sitter jag här med världens huvudvärk och fruktar verkligen att det är ågon sjuka på G , jag ska knapra i mig ipren nu och sen bara ligga .. känns det bättre sen så blir det fotbollsträning! :)

Imorgon är det jobb.. sovmorgon till lunch ungefär :)

Imorgon kväll har jag inga planer hittils.. absolut inte festa i alla fall.. blir kanske bio , får se :)

Ha det gött. krya på mig.

Pusss



 vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig ? Det var alldeles för längesen vi sågs! Mysolle.. where are yoooou ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0