Rallyprinsen



   En tråkig dag på knustorp idag, inte kul alls. Imorgon blir nog roligare då jag kanske blir pressansvarig eller Vipansvarig :) träffa lite kändisar och jag antar också att jag får träffa the prince of sweden igen .. blev lite chockad idag när han kommer i en sleden volvo.. haha  hade han kört långsammare hade jag bett honom stanna , men sen såg jag ju att det var han. Sen när jag lärt mig köra fyrhjuling så körde vi runt på området och då stod han utanför sin bil, linad och klar och skulle förbereda sig inför sitt race. Vet inte hur det gick, körde innan det.

    Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen .. Min  och Alexs utgång är inställd i alla fall :(!
Blir till att ligga hemma och kolla "män som hatar kvinnor " ('äntligen) istället :) Kanske beger jag mig för att kolla d23- Munka med.. som jag innerligt hoppas att FBC vinner..

  Duscha hade varit skönt, plus att jag måste leta upp mamma o pappa..  nej nu kom dom.

Haj haj ! Pusss

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är för kul du. Du måste bli bättre på dina tecken, lite TYDLIGARE tack! haha

2009-09-11 @ 21:03:35
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0