Onsdag.

Slutade jobba kl fem, idag har vi varit på södra utmarken och förhoppningsvis gjort det sista.. jobbade så gott som slut på oss själva inte alls mycket krafter kvar på eftermiddagen. Jag avslutade dagen med att vattna lite i butiken medan Erika körde på kundbesök.
   Imorgon är jag så gott som ledig.. eller vid tjugo i två ska jag hämta några Möllebacken (fritids)barn på Strövelstorps skola sen ska jag köra dom till stan för de ska få bada :)

   Annars ska jag försöka hinna med en snabbis shoppingrunda, och sen ska jag också bestämma mig om jag ska ha fotbollsträning eller innebandy imorgon, orkar inte köra dubbelpass tar för mycket krafter på innebandyn. Blir nog fotboll imorgon eftersom vi har match mot Bjärnum i Strövels(vår träningsplan med belysning suger) och det blir ju ändå hemmamatch för mig om man säger som så .. inte för de andra kanske men för mig :) I like.

Skönt också att slippa samlingen och bara gå in ombytt och klar till uppvärmningen.

Ikväll är det Barcelona- Inter.. ska bli skönt att bara ligga ner och kolla fotboll ikväll.. ska ligga på spikmattan dessutom då rygg och axlar tar stryk efter alla tunga lyft. Lönen gick in på kontot idag med.. nöjd nöjd!

   NU ska jag in i duschen och sen blir det powerwalk/lättjogging..  Pusss och Goddag.



Usch vad man saknar vissa tider.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0