Oj Oj OJ

Denna dagen har varit sinnessjukt konstig och flummig haha .. jag och Alexsandra har betett oss som riktiga psychon! fick ett spontanryck så vi stack till IKEA en snabbis och nu har hon åkt hem :'( så här ligger jag ensam i mormors crib. Är riktigt sugen på att dra in en snabbis till Helsingborg och träffa en gammal gammal vän, år och dar sen vi senast sågs och har snackat en hel idag så är jättesugen verkligen :) Han var en av dom som ingick i den s.k strövelsperioden vilket innebär att det var vissa killar som nog majoriteten av tjejerna på strövels varit kära i .. Och en av dom är min kära vän Oskar haha ... killen hade rekordbeundrare tror jag .. och den andra .. som jag inte riktigt skriver ut här ;) han bytade skola samtidigt som Oskar.. och ja hade varit så kul att träffa honom så funderar starkt på att köra in till Hbg.

   Imorgon ska jag försöka få tag på Erika då vi ska gå igenom lite inför helgen, jag ska vara ansvarig för aktiviteterna på salamis på lördag .. loppis, herrlagsmatch osv så jag ska helt enkelt bossa över alla och be dom bära och slita på tunga grejer och jag ska visa var de smartast placerar dom;)  sen är det då träning på kvällen .. kom på att det får bli fotboll ist för innebandy för vi har match på söndag!

Nu ska jag kolla vidare på tv.. och  ringa ett samtal ;) Sov gott.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0