nice night

Min natt har varit sådär .. Alexs var så varm så jag kunde inte ligga kvar i sängen så jag gick upp och la mig i mormors fruktansvärt hårda soffa .. natten var inte kanon alltså.

   Vi märkte snabbt att jag var svullen vid underkäken så ringde till tandläkaren och fick en akuttid , det var en inflammation i visdomstanden så det gör ganska ont haha .. men fick åka till apoteket och köpa något munvatten med antibakteriegrejs.. så ska det nog bli bättre..

Annars har vi kört en sväng ikväll b.la till salamis med loppisgrejer och nu kollar vi på Tinas cook-a-long, trevligt program och sen ska vi kolla på svenska hollywoodfruar, Anna Anka you know. Jävla iddi!

Sen blir det väl munskölj och sängen.. hoppas på en skönare natt i natt !

Hoppas er dag har varit bra.. imorgon hörs vi igen.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0