NAJS

Idag åkte jag till knutstorp och var förbered på en sjukt tråkig dag .. men nej .. skiiiiitkul!

   Det börjar med att jag får veta att jag ska vara pressansvarig så jag gick bort till medialäktaren , då får jag veta att jag ska vara på den sidan där det är livesändning så jag fick tidigt veta att jag skulle vara med en del på TV och att de hoppades på att jag inte tog illa upp.. brydde mig inte så mycket. Sen så hjälpte jag Viasat killen en del.. helt fruktansvärt snygg, svårt att koncentrera sig. Lina detta var Topp 2 snyggaste av de vi sett! Han slog inte hetingen i chinosen.

    I allafall , får veta av honom att jag kunde följa med honom och hämta Carl-Philip (prinsen) 14.10 för en intervju vilket jag gärna hjälpte honom med.. trodde inte det kunde bli bättre när man fick hur mycket frukt och dricka man ville och så .. men joo! När jag vänder mig om och ska stoppa en obehörig till pressläktaren så kollar jag upp , då är det Niklas Jihde , min stora innebandyidol sen jag var liten som skulle vara programledare ..:D så vi snackade lite sen var han mest upptagen.. men till Lunchen så åt jag tillsammans med honom och sen så sprang han och hämtade kaffe till mig en gång i timmen fast det borde vara tvärtom. Men i alla fall.. en kul grej .. ---->    (jag åt på en proteinbar som jag käkar för att få energi och så) Niklas: ahaaa.. dom kommer jag ihåg , käkade sånna när jag spelade innebandy. är det fotboll som gäller eller ? Jag : Nja.. Innebandy är det som gäller mest egentligen , roligare och det är man bättre på.. Niklas: Var spelar du?  Jag : Är på gång i FBC Engelgholm Niklas: Karlbergs klubb? Jag : Japp! Niklas: Gött, du har inte spelat i Strövelstorp? (STRÖVELSTORP .. KAN NI FATTA , HAN SA STRÖVELS INTE IBC) Sarah : Jo? Niklas: Ja, Strövels är faktiskt med på innebandykartan, hela er förening var grym..  

 

Tycker det var så kul att han, fd lagkapten i AIK kände till Strövels. Helt underbart!  Men som sagt .. en mycket trevlig människa faktiskt. :)  En skitkul jobbedag helt enkelt :) Ledig imorgon sen jobb nästa vecka! *suck*

Ha det gött.. nu blir det määään som hatar kvinnor. Läskigt.


Kommentarer
Postat av: tina

fan vad viktigt! ;) strövels!!

2009-09-12 @ 22:59:10
Postat av: Lina

Jag hittade den efter mycket om och men..

2009-09-13 @ 11:03:07
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Mikaela

WHUUT?!

så mycket sa du inte att du snackade med honom, haha!

2009-09-13 @ 11:30:07
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0