Måndag natt .

Jag var hemma hos Lina igår tills sent på natten , så idag vaknade jag runt 13 tiden. Så Måndagen har alltså gott snabbt. Har inte gjort mycket vettigt. Var och tittade på Emmas gympa hon är riktigt söt där och jag och sofia skrattade rätt så friskt ibland när hon var i farten och även när andra barn var där. Sen så körde vi bort till biblioteket och lånade lite böcker. Jag lånade "mig äger ingen" & "Linnea, kom hem".
   Jag ska dit imorgon igen och fixa någon ljudbok, det sägs nämligen att det är skönt att lyssna på när man är ute och promenerar ska nog låna någon vettig med Gw Persson.

   Ikväll har jag även sökt lite jobb!


Imorgon ska jag vara hos tandläkaren vid åtta. Vad är det för en tid liksom, hur tidigt som helst. Snacka om att jag kommer vara död. Dessutom fruktar jag besöket något enormt eftersom jag har en visdomstand som är inflammerad ganska illa så jag kan inte bita ihop och deras jävla röntgen plåtar är ju så stora så de går inte in i munnen knappt och nu ska de ligga och trycka på det jobbiga området- nej tack!

 Jag har alltid fått höra att jag har perfekta tänder, men nu ska givetvis en liten jävla tand av fyra börja krångla. Mindre kul måste jag säga.

Imorgon kväll blir det också träning.

annars ser veckan relativt lugn ut.. så här ser det ut än så länge

tis- tandläkare, ringa Af, träning
ons- träna , prata med amanda om ev roadtrip
tors- träna
fre,lör,sön - vit och lugn helg. Innebandy på lördagen ,

 Hade hoppats på att min laptop inte skulle krångla nu så jag hade kunnat kolla lite klipp  men får bli en annan gång.


Sov gott. klockan är myyyycket.



Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0