Lill-Lördag

Igår kväll efter träningen så mötte jag upp Svante. Vi stack till Bowlinghallen och kollade fotboll med Andreas och Christoffer, Barca vann :) Sen senare så körde jag, Svante och Christoffer en sväng :) trevligt trevligt.
Svantis har sin bil här så väntar på att hon ska hämta den :)
Idag händer inte mycket mer än att jag ska hålla koll på min hals och sen så måste jag fixa med arbetsförmedlingen. Dessutom ska jag gå en skön promenad med någon trevlig :)

De som känner mig vet att jag älskar clementiner, och igår körde jag till OJ innan träningen och köpte en sjukt stor påse , käkar upp de sista nu.. haha jag är helt galen. Men får mycket c-vitamin i mig i alla fall - aldrig fel!
Idag ska jag faktiskt köpa fler, sen ska jag sitta i dagens klädsel som består av salamisshortsen med trycket "Pommers gräv och anläggning" på röven och min man. united tröja,  och njuta av idol och GREYS ANATOMY! WEEEEEEEEEEEI! charmigt ? Nej! haha

Vi hörs senare :) Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0