Kvällsprommis.

Kände att jag var tvungen att komma ut , så jag gick en promenad nu i mörkret. Man tycker att det är skönt att vara ute och springa på sommarkvällarna men detta är också gudomligt, en promenad i mörkret och man känner av kylan. Det luktar speciellt på något vis, och nu längtar jag till snön. Inte bara till några flingor utan så det lägger sig i ett tjockt lager så det knarrar i snön när man är ute och går :)

Ge mig jul!

Nu kollar jag på idol, om 40 min smäller det .. har längtat efter Greys ! Så glad att jag inte smygtittade förrra veckan :)

nu ska jag poppa popcorn och göra varm oboy sen blir det filt mys till G.A !

Ha en underbar kväll.. lägger kanske in lite klipp ikväll.

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0