Jobb :)

Grattis Tina till körkortet.. underbart!`

Var nere på innebandyn en sväng idag .. kändes riktigt bra och förhoppningsvis blir det spel där i år ;)

Fotbollen ska vi inte prata om gick åt helvete , och känner just nu för att sluta och börja igen till vintern.. då det är som roligast! 

 

 



   Underbara Maja ser man då och då på TV , för reklamen till eniro, denna underbara människa måste bli upptäckt snart mer än vad hon redan är för jag nöjer mig inte med en skiva :/ Detta är då min kusins fd flickvän så just nu träffar man henne aldrig då hon bor i Sthlm :/ men hoppas innerligt att hon får ett skivkontrakt. Söta Maja..

Fått två jobb alternativ idag .. den ena nu sent på kvällen av Gerry som elevassistent , dock tveksamt till de jobbet då det är ganska svårt för mig att gå in som 19åring till en 13 åring och banka in vett i honom och hjälpa han i skolan.. men enligt Gerry så hade jag passat bra där så får se. :)

Det andra jobbet är lite hemligt.. ska prata mer om det imorgon, men jag vill helst ha det.. men kan inte tacka nej till gerry förrens jag vet om det blir jobb nummer 2 eller inte .. och gärna fast jobb då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0