It´s a sad situation.

Dåligt med kommentarer jag fått , om vilka ni är som läser:) Kul att Blegel kommenterat och även Caroline..:) spännande med folk man inte känner till:)

   Ikväll sover jag hemma, pallar inte med oväsendet som de där under för med sig. Tränade som sagt innan och vi var 6 pers(!) ALLA kan inte ha varit sjuka, vissa pallade nog inte med två matcher i kroppen! Synd men vi som var där kämpade på i alla fall..  Efter träningen slappade jag, Josse och Madde i klubbstugan drack lite kaffe och snackade gött:) Man får passa på nu när Madde snart ligger och steker på hawaii, shoppar loss i New york och ja gud vet vad, avundsjuk är man i alla fall:) Men en riktig avskedsfest blir det i alla fall.. kommer inte bli lika kul med fotbollen nu när hon ska bort i alla fall!

  Imorgon är det fredag.. Antingen blir det fredagsmys eller så blir det en snabb sväng till Helsingborg :) Blegel köpte en bil idag så hon ska hit och flasha med den så förhoppningsvis kanske man kan få åka en sväng.. och Tina ska till strövels så ser nog till att åka en sväng med henne med ;)

Rögle spelade idag .. förlust och det är väl bara en av många förluster som vi har att vänta i år! aj aj aj , men ja kul om de klarar kvalserien i alla fall:)

Jag måste köpa nya undershorts, mina 2 par är sönder och tränar fan inte utan! Never ever.

Nu ska jag ladda telefonen och mysa i ett joggingställ..

Pouss!


 Heeej fishy. saknar min sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0