Hola.



Tog verkligen igen min sömn i natt , somnade 22.00 igår och vaknade 10.30 idag! Skönt med sömn , jag hade kunnat sova några timmar till men kom på att jag hade en date med Thilda och Josse på hotellet.. (lät jävligt skumt men inget sånt haha ) Efter det så åkte vi till Möllebacken där Thilda jobbar och snackade lite gött med henne och Nilla och Ams (Sofias mamma) mycket trevligt, drack Kaffe! Sen åkte jag och Josse vidare till Erika som vi möter i trappan "åh, nu blir det Kaffe" haha och hjärnan tänkte ååååh nej , men munnen svarade glatt ja såklart! Snackade ännu mer gött där , kollade bilder från festen där vi hittade den mest skumma bilden på mig, Josse och Madde haha !
   NU har jag i allafall kommit hem, skulle vila lite och sen ska jag plocka upp Thilda på jobbet 17.30 sen ska vi hem till henne så ska vi ha en crazy Thilda-Josse-Sarah kväll.. brukar bli riktigt cp !
  men jag behöver vara lite cp !

Blev kallad till arbetsförmedlingen den 22 sept , vilket innebär att lätta cash rullar in varje månad  ;) cash is king!


ha en go dag .. vi höres ! haj oh ivaj

Grattis kusin Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0