HELVETE

Säger bara fy fan jävla skit helvetes as fy fan! Vill bara slänga ur mig de mest fulaste orden just nu .. är så besviken , är så jävla sur!

Spelade match idag och vi loosade med fett mycket typ 8-0 vi var så värdelösa, och de skulle blivit säkert 15-0 om vi inte haft Josse som storspelade idag , så fruktansvärt grymt men hur jävla elakt är det inte att när hon gör sin livs match och vi inte hjälper henne alls, att vi är så jävla kassa när hon är så grym? 

  Och sen så är vi för fan inte ens samma lag som startade efter 10 min .. det är frutansvärt dåligt när man tränar mycket i veckan, det är så jävla dåligt..

 startelvan såg typ ut så här : Josse
                                   Lina   Ulle    Teresia
                           Lena      Åsa       Madde
                                    Jag      Tinnert
                                          Sofia & Nico.

Något sånt, EFTER ungefär 10 MIN så var det helt annorlunda.. Hade aldrig någonsin vågat byta efter tio minuter om jag inte skadat mig hade varit pinsamt som fan ! AAAAAAAAAAAH man blir så sur .. men ja bara att glömma denna jävla matchen nu och se sitt lag halka efter i tabellen. Jävla skit.
!


Kom i alla fall hem för en liten stund sen.. Alexsandra har visst bara snackat i telefon medan jag varit borta och nu kollar vi tv. Lite Gordon Ramsey! Sen blir det nog till att sova! Men jag är så jävla hungrig just nu..  men här finns inget att äta så bara att skita i det! 

Sov gott folket.

Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0