HEEEEEEHE

Har inte mycket att skriva mer än att jag jobbar för fullt och snart är trädgården på s.utmarken klar.. verkligen skitsnyggt, stilrent :) en massa svart singel, höga gräs, bambu , riktigt grön gräsmatta blommor, underbar trädgård helt enkelt :)

   Imorgon börjar jag jobba sju..  och imorgon måste jag köpa en ny linda till innebandyklubban.. de speciella lindorna till salming var slut och vägrar ha ett annat märke på min underbara salming!

Ikväll blir det i alla fall så att jag snart ska till innebandyn och kolla läget.. sen efter det blir det fotbollsträning, svettigt och stressigt i alla fall.. har lite klädleverans till fotbollen med..


Vi hörs ikväll när jag kunnat hämta andan lite.. är så fruktansvärt trött , stressad och världens magont!

Ha en trevlig kväll

/S

 och ja Blegel. den Vägen du skulle följa hoppas jag också leder till you know who. No one could be happier than me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0