Ha-ha-hi-hi-ha-ha-ho!



Imorgon blir det fest med Blegel <3


Idag var jag och röstade faktiskt haha, är inte alls insatt i kyrkan och så men chefen har slått in lite vett i skallen på mig så jag röstade på henne idag :) Sen så gick jag till morfars grav :)

   Efter det så var det lunch hos mormor, soup .. göttggöttt.. och nu kollar jag bara tv .. riktigt sliten.
Ville tränat innebandy idag men eftersom vi förmodligen har match imorgon så är det fotboll idag som gäller.. mina armar är dessutom döda av träningsvärk.. och bröstmusklerna har fått sig lite träning med känner jag .. autch!

Imorgon blir det först knutstorp på morgonen .. hoppas innerligt att jag inte får skitjobben (läktarna) pallar inte bara sitta ner .. vill hela tiden att det ska hända något alltså är parkeringen perfekt för mig,  tror inte Erica sätter mig någon annan stanns för den delen heller eftersom det fungerar bra där. Efter knutstorp så ska det förberedas sen är det party med Blegel, överväger fortfarande ställe.. vi båda vill mest till HBG men Patrik kommer hem imorgon och ska UT i ÄNGELHOLm , och har itne träffat honom på månader och han ville ses i Ählm så får se.. men nr man väl drar ut vill man ha kul och det är större chans i Hbg :/

På lördag morgon är det i alla fall knutstorp igen , DEN JOBBIGA DAGEN :S så måste ta mig hem i lagom tid oavsett :)

Ha en go torsdag .. jag ska själv försöka :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0