=)

Min dag spenderades på väla med Amanda, vi köpte lite smått och gott.. jag köpte en "jacka" och annat småplock.. Amanda hittade en fin klänning :)
   Efter väla åkte vi hem till Yngvesons och snackade lite gött.. Thina berättade det sjukaste , att någon gått in i hennes lilla "hus" som hon har ¨på sina föräldrars tomt och lös på henne med mobilen sen gick ut därifrån och det finns jättemycket tjuvar i spannarp just nu så var nog någon skummis..
   Efter det åkte vi hem till Amanda, sen stack jag till Erika och Dan ,sen åkte vi upp på Salamis och de visade mig hur jag skulle styra och ställa imorgon när en massa m'nniskor kommer dit och jobbar, så jag är the boss imorgon, den som alla är rädda för ;) eller inte.

    Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog åka in en snabb sväng till Helsingborg och säga hej .. sen kommer Alexsandra och visar sin bil:) och i natt vid 02 så ska jag hämta Amanda och några tjejkompisar till henne och skjutsa hem dem från Banhof :) snäll jag är va ? :)

   Nej nu ska jag fräscha till mig lite..

Måste bara säga, stackars sabina, tänker på dig verkligen.. (hon har dragit sitt andra korsband i det andra knät, hon var borta samma säsong som mig :( ) Nu ä'r man verkligen tacksam för att man hållt så pass bra som man gjort.. jag fick aldrig mer spela fotboll men det har jag klarat .. man borde vara mer tacksam än vad man är.

ha en trevlig fredag!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0