En sommar med Sarah , is over.

Välkommen hösten :(! Helt bäckmörkt ute redan kl 21..:(

     Helt seriöst, jag tror jag är allergisk mot biosalonger, i allafall mot biobesök med Blegel.. varje gång kommer jag hem sjuk! Jag har fått feber! VAD HÄNDER ? VAD ÄR ODDSEN? oh crap!  Men skitsamma, ignorerar det så mår jag nog bättre imorgon. Hela dagen har spenderats med Blegel i allafall hemma hos hennes föräldrar. Vi åt god mat som Alexs lagade, sesamkyckling med avokado och äpplesallad :) niiiice.

   Sen åkte vi med Linda på bio , vi kollade på "sommaren med Göran" rolig film, lätt sevärd!

Blir inget längre inlägg än så här:)

Ha en skön natt .. ska jag ha ;) fast min gris till lillasyster åker till Egypten i natt med Madde. Gillar det inte alls!
Men får önska dom en trevlig resa ändå :) så , trevlig resa ffs ! :)


Pusss <3





Älsklings Emma, har ingen framtid inom gympa berättade Mamma innan .. ungen kan inte ens rulla på en långmatta :S Grattis Emma ..  innebandymöjligheterna finns kvar fortfarande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0