Don´t wanna be ..



Går runder och sjunger på "all by myself" nonstop idag..  Låten är så underbart fin och C.Dion har världens bästa pipa. 

    Igår var vi ett gäng som spelade innebandy i prästahallen.. Det var Jag, Thilda ,Josse,Joel, Amanda , Stefan, krille, Richard , Thina, Richard 2 , Madde, Victor .. kan ha glömt nu :P Sen joinade även Fiilly :) Vi spelade i ungefär 2,5 h och svetten verkligen rann av en , underbar känsla ! Efter det åkte vi alla hem till Krille och Stefan och bara snackade lite gött. kom hem vid halv fyra i natt och mådde riktigt kasst . jättetrött, frös och mådde illa.. Var helt säker på att svininfluensan nått mig, men sen mådde jag bättre imorse! Så förmodligen inte.. men min bästa vän just nu är alcogel, jag spritar mina händer hela tiden ,  är inte rädd för själva influensan , men vem fan vill vara sjuk överhuvudtaget? jag känner inte för att ligga och spy och vara helt utslagen så om det är halsfluss, svininfluensa eller vad som helst! 


   Idag ska jag bara kurera mig och kolla film.. män som hatar kvinnor blir det nog, om jag inte är ensam hemma .. vågar inte titta i så fall! Imorgon bitti funderar jag på att åka in till stan och överraska Josse (o thilda om hon är hemma) med frukost. Fast får se vad jag pallar ;) 


    Nu blir det Hanna montana med emmsi. 

Pusss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0