Varning för flummande.

Tisdag .. låter faktiskt bättre än måndag men ändå tråkig liksom. Jaja, jag ska snart sortera ut omådet runt tv:n på mitt rum. Funderar på att sälja min TV faktiskt, för jag har ingen antennsladd på rummet så kan bara kolla på film, och då kan jag likagärna använda datorn. Dessutom kommer jag inte ha en sånn liten tv när jag flyttar hemifrån. Även om det kanske är lite för bra att skaffa en stor platt-tv när man flyttat så ska jag faktiskt göra det, för de är dem som ser bra ut en liten ful tv kan förstöra ett helt rum och även om jag inte kollar så mycket på tv så är det ändå det jag ska lägga mycket pengar på tillsammans med säng och soffa.

 Jag kan inte annat än skratta åt de företagen som verkligen tar världens chans att sälja sina produkter genom att döpa dom till kändisnamn o.s.v men hör här !!!! haha detta är helt sjukt..
Har ni sett twilight? En skitbra film som man blir helt kärlekskrank i , man blir verkligen kär i vampyren edward och man tycker att ja ett förhållande med en vampyr verkar ju spännande. Jag såg den filmen för första gången med någon som faktiskt betydde något för mig och pågrund av just den filmen så tror jag min aögon öppnades upp något alldeles extra för denna personen. Men tillbaka till det jag skulle säga, jo när man läser boken så bara väntar man på att de ska sluta med kyssandet och gå rakt på sak , haha så är det verkligen men så kollade jag i "Amelia" idag och jo vi alla kan ha sex med en vampyr.Vampyren Edwards hud är iskall och så fort solen lyser på honom så börjar han glittra. NU har de då tillverkat en dildo som man då kan lägga i frysen så den blir kall och så lyser det om den. deras slogan är då "Vill du också ha vampyrsex?- nu kan du" HELT SJUKT! fy fan vad de klan tjäna pengar på den genom att använda twilightEdwards bild sidan om produkten! HAHHA JAG DÖÖÖR ! Jag skulle aldrig få för mig att vara så jävla dum. 
Vafan är man så jävla kåt så kan man ju lägga in en morot i frysen sen pensla på ett ägg och hälla glitter på!

Jag ska faktiskt lägga in en bild , så ja hoppas inte mamma eller pappa läser detta nu!


Detta är så fult...




Ett något flummigt inlägg idag men whooooooo caaaaaares. HAve it !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0