Ullared

Hejsan

Rundan idag på ullared var trevlig.. dock var där inte så mycket fint..
   Mest nöjd med träningskläderma antar jag trots att understället var TIGHT haha .. men sitter ändå bra.
   På vägen hem körde jag inom FBC OUTLET och fixade ett par matchshorts.. de är jättesnygga men för långa för mina korta ben så har fått vika dom dubbelt i midjan. :/

    Ikväll skulle jag egentligen på fest hos Svante men jag är så sliten coh trött efter roadtripen plus att jag sla upp tidigt imorgon, så antingen kör jag dit och säger hej eller så blir det movienight =)

Imorgon beger man sig till Össjö för att kolla på herrarna  :) de vinner nog väldigt lätt.. och nästa helg åker vi ner till Ystad och kvalar =)

Kort inlägg men orkar inte skriva mer.

   Puss på näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0