Tråkig söndag

Igår åkte vi till Simrishamn, vi såg Salamis vinna med 3-0 vilket var sjukligt bra gjort.. blev fest både dit och hem i bussen och jag och Ulle hade de bästa platserna dit men de sämsta hem! (vid toaletterna) Efter matchen åkte jag med Ulle hem och vi käkade och kollade match sen åkte jag , Ulles man och hans kompis in till stan där vi träffade Gerry , Görgen och Nicke och sen kom även Monki :)

   Meningen med festandet på kvällen var att säga hej då till Madde och ha en sista kul kväll ihop så mötte upp henne och drog till Bahnhof :) Vi hade kul och det var ju riktigt jobbigt att skiljas åt på kvällen :( Ett halvår tills hon kommer hem igen .. och så jävla synd att hon inte ska vara med på bowlingen nästa helg :/ försent att flytta det .. och vi alla tycker att det är jättesynd , men vafan hon är nog hellre på hawaii än i Ängelholms bowlinghall haha!  NU har hon i allafall åkt till Stockholm där hon ska ta tåget till köpenhamn sen är de framme den 13:e ! Madddddiiiiiiiis kommer sakna diiiiiig <3 :(

Jag mackan och Tebring åkte hem vid 03 tiden ,  sen somnade jag väl vid halv fem kanske!


Nu precis ringde Hasslarps BK och frågade om jag kunde komma och dömma fotboll.. men som tur var så står innebandy på schemat! :)


Nu blir det duschen och 3 timmars tandborstning!  Sen ikväll blir det till att fira kusin Jonas födelsedag :) ska bli kul att träffa dom  igen och jag ska banka lite vett i Robin känner jag :)


Pusss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0