tisdag

Har varit riktigt hängig hela dagen.. men det börjar ordna upp sig lite nu. Idag har jag mest chillat och nu försöker jag fotografera mitt ärr som ska skickas till folksam så jag får ersättning med tanke på att det är så slarvigt gjort. Wahlström måste ha låtit en drogad praktikant sy ihop mig eller något, det är inte fint alls. Men min dumma jävla kamera gör fan inte det lätt, den lyser upp det och gör att halva bleks av så det ser nästan fint ut och skickar fan inte de bilderna till folksam. Så ska försöka ändra inställningarna på kameran och sen ska jag fota efter träningen ikväll med för då är det som fulast så ska de se vad jag dras med.

Som sagt träning ikväll. Vi ska bestämma hur mycket mer vi ska träna och jag hoppas det blir en gång i veckan och gärna Måndag eller Onsdag så jag kan fortsätta träna.

Thilda ringde innan och frågade om jag kunde jobba tisdag eftermiddag på Möllebacken, och det gör jag så gärna !=)

 

NU ska jag se vad Maddelito ville..

 

 

Pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0