Tisdag afternoon!

Nu sitter jag här och ska bränna en bra skiva att ha i bilen, och självklart är Party in the U.S.A ett självklart val. Jag ska även lägga över den på min mp3 om den fungerar så ska jag sätta den på repeat och springa till den. Jag är en sånn människa som inte kan springa med någon annan, jag måste springa själv för jag klarar inte av att höra den andras andetag och även om jag har musik på så hjälper det inte. Så det bästa receptet är att springa ensam men om man är ute och går så är det alltid ett plus att ha en kompis med sig, finns inget värre än att gå ensam. Jag och Madde började ganska bra med våra promenader men sen så var vi dåliga på att planera nya så tillslut blev det att man gick ensam.. 

jag känner att jag måste skaffa ett gymkort för man vill inte tröttna på löpningen och det gör jag och även om man har fotboll/innebandy så ska man ändå kunna gymma på morgonen tycker jag. Det gör bara hälsan gott:)

Efter mitt tuffa joggingpass idag så ska jag köra och handla lite dinner.. jag ska försöka hitta lite trappor dessutom och branta backar så man får ett riktigt tufft ben och knäpass.

Men nej nu ska jag åter lägga energi på att fixa med musiken.

 

Ha en trevlig kväll.. kommer säkert en liten update senare idag.

 

xoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0