Tisdag

Jobbade till 17.00 idag, har varit en hel bra dag :) världens bästa barn går på möllebacken, alla är så snälla och söta .. eller kanske inte Johannes min nästkusin. För det första så blir han chockad när jag kommer ner och möter honom när han kommer med bussen .. det första han säger är "ah nej jag hatar ju dig" ! Tack Johannes gulligt! haha , men sen så sa han att han inte menade det för jag är ju faktiskt grym på fotboll.. söt kille ! Och kul att älska och hata står mellan hur bra man är fotboll eller ej.

Nu är jag i alla fall hemma, ska snart äta något och sen blir det en joggingrunda, ska utöka den någon kilometer! Känns som om jag kommer vara riktigt fit for fight inför vinterträningen, som de flesta i laget vet så ska jag inte spela fotboll i salamis mer men vinterträningen vägrar jag misssa =)


Veckan

ons: Fira Thilda, leka med Svantis, träning
Tors : Träning
Fredag : Bowling med laget!
Lördag: Match, fest!
Sön : ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0