Städryck

Jag märker verkligen att jag är en riktig kvällsmänniska. Idag har jag mest legat hela dagen och varit så uttråkad så jag nästan dött. Sen innan ikväll så tänkte jag mest att nej sjuk onyttig helg med bara festande så jag ska ut och springa. Med tanke på min förkylning så borde jag inte springa. I alla fall rundan gick verkligen jättebra , hade ett snabbt tempo och det gick rekordsnabbt dessutom så var jag mest trött i benen flåset fungerade finfint. Efter det så tänkte jag koppla av med en massa vatten och en film, det blev "Nanny Diaries" en mysig film , men som sagt det tog kål på mig att kolla filmen så 23.30 bestämde jag mig för att städa garderoberna och sortera ut en massa kläder , sorterade dock itne ut så mycket för det är jag sämst på men nu är det i alla fall organiserat.
Klockan blev 00.00 och jag bestämde mig för att sortera bort grejer jag inte använder o.s.v och organisera mina hyllor. Det som återstår nu är att damsuga och tvätta golven. Tror inte mamma och pappa uppskattar det mitt i natten så det får vänta. Ska även damma av min prishylla och lite skolarbeten ska ner i min "titta tillbaka-låda" i källaren.

Nu ska jag i alla fall koppla av , sova då alltså! Sen upp tidigt imorgon och avverka en ny joggingtur innan min städdag.


Ha en skön natt , Natti pusspusss


  "du ser lite knasig ut"!


Kommentarer
Postat av: Wonderer

..prishyllan, måste gåed shetsnabbt..moohaha!

2009-10-21 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0