Salamis i 6:an

SALAMIS GICK UPP IGÅR!

Satt i kylan och kollade matchen, när slutsignalen ljöd så blev det ett sjukt firande. Jag och Monika körde och hämtade maten och sen så serverade vi den. Bytade om sen började festandet. Jag och Monika med 25 killar , Jonna var också med, en flickvän till laget så det var fruktansvärt trevligt. Festen var nog den sjukaste detta året. Killars fester är ju helt cp! haha .. Nakenfotboll, en massa sprit och skandaler! Själv fick man ett ex antal lapdanser av Jonathan Sjukihuvudet Becker ! haha , så jävla rolig..

Det roligaste var ändå när jag och Monika satt i soffan och vi hörde alla killar skrika "BÖGHÖG" haha, och de kastade sig på oss i soffan, låg underst och skrattade så jag inte fick luft, och en efter en hoppade tillslut kände vi bara soffan knäckas! En kaffekanna, en soffa, en ruta, ett bord, en stol och en vägg var förstörd efter denna festen, men det får man väl räkna med !

 

Toppbetyg på kvällen i alla fall.. lätt den roligaste på länge !

 

Ha det underbart! Kramkram.

 

Bilder kommer upp på Fb så fort kamerasladden kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0