palla.

Ska börja med att svara på kommentar till "wonderer" (HAHA) : Med tanke på ditt uttalande så märker man att du aldrig spelat i Strövelstorps innebandyklubb eller i Strövelstorps  fotbollsförening. Har man gjort det så har man en del att damma av ;) ledsen!



 Ja nu har jag läst klart min bok.. även denna under ett dygn så nu är det bara att försöka fixa fram fjärde boken men är säkert världens längsta kö på den! Haha en bok har fan aldrig fått mig till att böla eller bli rädd men den fick mig till det så jävla patetiskt! Känner mig som en jävla boknörd och jag hatar att läsa.

Nu ska jag ut och springa och avsluta rundan nere i innebandyhallen. Ha det gött ! 

 Tja ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0