orkaaaaaar inget

Fan vad störit, sista träningen idag och nu ett långt uppehåll.. VI VAR 6 ST! Riktigt dåligt, och det var vi 6 som alltid tränar! Vi sex som ligger ganska säkert i toppen av träningstatistiken, just därför blir man så trött.. hör av er så hon kan ställa in träningen istället, övningarna gick helt okej men att spela 3 mot 3 suger !

Tror alla andra behöver uppehåll nu! Själv drar man igång innebandyn och där är det ingen som vågar ligga hemma istället utan där går alla dit om man inte har 40 graders feber, har man ett brutet ben så sitter man i allafall och kollar på! dåligt.

 

Ja kvällen är slut nu, jag ska bara kolla lite andra avenyn på datorn och ta en lång varm dusch sen ska jag lägga mig och läsa min andra bok innan jag hämtar ut den andra boken ur twilightserien imorgon.

Nu ska jag försöka fotta lite mer ärr..

 

Sov gott..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0