När jag hör din röst<3

Jag somnade sent för jag kunde inte sluta läsa min bok, och vaknade ganska tidigt och det första jag gjorde var såklart att läsa vidare. Läste på baksidan av boken att det stod : "varning: vansinnigt beroendeframkallande" och det är den verkligen, man blir så kärlekskrank.

Jag åkte med mormor till bilprovningen där det var en aningen flirtig mekaniker som tog emot oss, han var inte alls ung så det var mest obehagligt. Det första mormor säger när vi kommer ut är : "så rar han var, varför blinkade du inte lite åt honom?" Tänkte mest är du dum i huvudet eller, haha .. en mormor ska inte uppmuntra en till att ragga på någon 40 plus , tror han var så gammal annars var det synd om honom utseendemässigt.

När vi kom hem så gick jag och hämtade Emmis i skolan och sen bjöd mormor på lunch, jag fortsatte sen att läsa och nu är jag klar. Läste ut en tjock bok på 500 sidor på mindre än ett dygn. Josse hade läst ut samma bok lika snabbt så jag tycker att ni ska läsa den. Ni får nog börja läsa bok ett om ni inte swett twilightfilmen. Bok 1 heter Om jag kunde drömma , bok två den jag läst heter När jag hör din röst och ska snart bege mig iväg för att låna bok 3, Ljudet av ditt hjärta.

Filmatiseringen på bok 2 som jag läst har premiär den 27 November och gissa om jag längtar!

Planerna som återstår är att jag ska snabbt ska sova så jag blir piggare, man blir trött i huvudet av all läsning och sen tror jag nog det blir innebandyträning. Med Engelholm idag och kanske Åstorp på Måndag. Är inte alls intresserad av Åstorp egentligen men jag pratade med en som spelar där så man kan likagärna prova där en gång. Men ikväll blir det som sagt nog FBC!

 

Ha en bra dag .. vi hörs!

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0