min vecka

Kvällen spenderades hos min kära kusin Robin.. mycket trevligt som alltid, en massa skratt !
Jag slog sönder en ljusstake.. (STÖRIGT) så nu har jag glassplitter i tån :( men skitsamma..

Nu kollar jag på vänner ska snart sova..


Veckan:

Tis:
stadsbiblioteket och låna 4:e delen i Twilightserien, orkar inte vänta på att den ska beställas till strövels så kör dit och hämtar den :P , sen ska jag träna lite.. antingen gym eller springa själv.
Ons: Svantedag , ska klippa mig hos Madde på salong kalufsen (as grymt namn) kl 15. Springa en runda.
Tors: Lunch med Tina, springa en runda + träna
Fre: Träna , ev lunch med Tina om det inte blir på torsdagen. utgång på kvällen?
Lör: "Gåsaboll" , fest.
Sön: dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0