Måndag hela veckan.

En mycket trevlig kväll igår , umgicks med kusinerna vilket var alldeles för längesen.. men på Fredag blir det dock lite Sarah, Jonas & Robin kväll.. vi ska bara komma på vad vi ska göra :) Sen ville de att jag skulle vara med och spela innebandy med deras killkompisar på onsdag i kungsgårdshallen men känns sådär med min fotbollskondis :P haha ..  "innebandy snart igen, du var verkligen duktig , vilken kondis du har skitbra, var igång hela tiden" Hahah , det fick jag höra sist och då kan man ju tillägga att det var en 50 plusare som sa det så därför tog man inte åt sig ett dugg.. katastrof!

Nu ska jag snart brja göra lite lunch och sen ska jag sticka till möllebacken innan de första barnen kommer med skolbussen, så blir det 2 timmar på möllebackens fritids sen imorgon jobbar jag hel dag :) skitkul!

 Jag är sugen på att åka och shoppa men det gjorde jag i Fredags så det får i alla fall gå en vecka mellan gångerna annars blir det bara farligt.

 

Nu ska jag fixa till mig..

 

Puss 




Känner en del som fyller år idag .. Grattis till er alla..  en person är det väl lite svårare att säga det till .. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0